Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрмакова, Ольга-
dc.contributor.authorIermakova, Olga-
dc.date.accessioned2017-06-26T07:32:28Z-
dc.date.available2017-06-26T07:32:28Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЄрмакова, О. Міжрегіональна інтеграція в металургійній галузі на принципах маркетингу взаємовідносин [Текст] / Ольга Єрмакова // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2010. - Вип. 1. - С. 67-73.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21260-
dc.description.abstractПроаналізовано різні теоретичні підходи до трактування змісту концепції маркетингу взаємовідносин, розглянуто роль галузевих організацій у впровадженні даної концепції на прикладі співробітництва Української асоціації підприємств чорної металургії та Арабського союзу чавуну та сталі.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectмаркетинг взаємовідносинuk_UA
dc.subjectметалургійна галузьuk_UA
dc.subjectгалузеві організаціїuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.titleМіжрегіональна інтеграція в металургійній галузі на принципах маркетингу взаємовідносинuk_UA
dc.title.alternativeInter-regional integration in metallurgy on the basis of reciprocal marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2010 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єрмакова О..pdf214.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.