Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21229
Назва: Аналіз конкурентних позицій підприємства на зовнішніх ринках
Інші назви: Analysis of competitiveness of pervomaiskdieselmash inc on foreign markets
Автори: Юдін, Михайло
Ворожейкін, Олексій
Yudin, Mykhailo
Vorozheikin, Oleksiy
Ключові слова: конкурентні позиції
конкурентоспроможність підприємства
методики порівняльної оцінки конкурентоспроможності
Дата публікації: 2010
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Юдін, М. Аналіз конкурентних позицій підприємства на зовнішніх ринках [Текст] / Михайло Юдін, Олексій Ворожейкін // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2010. - Вип. 2. - С. 109-118.
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз світового ринку дизельних генераторів та когенераційних установок. Використано диференційний метод визначення конкурентоспроможності підприємства на основі параметричних індексів та методик порівняльної оцінки конкурентоспроможності (порівняння з еталоном). Проаналізовано основні технічні характеристики дизельних генераторів та когенераційних установок, досліджено стан ринку і місце на ньому продукції АТВТ «Первомайськдизельмаш».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21229
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2010 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Юдін М..pdf301.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.