Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21086
Назва: Організація стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств
Інші назви: Organization of strategic management marketing activity of enterprises
Автори: Логвіна, Юлія
Logvina, Yuliya
Ключові слова: стратегічне управління маркетинговою діяльністю
організація стратегічного управління маркетинговою діяльністю
синергетичний ефект
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Логвіна, Ю. Організація стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств [Текст] / Юлія Логвіна // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - Вип. 1. - С. 112-119.
Короткий огляд (реферат): Розкрито зміст організації стратегічного управління маркетинговою діяльністю, адаптовано організаційну модель "7-S" до стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств, рекомендовано модель оцінки синергетичного ефекту організації стратегічного управління маркетинговою діяльністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21086
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Логвіна Ю..pdf409.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.