Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Оксана-
dc.date.accessioned2017-06-20T07:09:46Z-
dc.date.available2017-06-20T07:09:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГевко, Оксана. Роль рекламного проспекту в структурі засобів PR у сфері туризму [Текст] / Оксана Гевко // Міжнародний бізнес та замковий туризм в Україні : сучасний стан і перспективи розвитку : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль-Збараж, 28-29 квіт. 2017 р.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2017. - С. 148-150.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20953-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleРоль рекламного проспекту в структурі засобів PR у сфері туризмуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:МІЖНАРОДНИЙ БІЗНЕС ТА ЗАМКОВИЙ ТУРИЗМ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
148-150.pdf248.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.