Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20915
Назва: Реалізація принципів стратегії Інтернет-комунікацій та Інтернет-засобів
Автори: Кожухівська, Раїса
Ключові слова: Маркетинг
Інтернет-комунікації
Інтернет-технології
комунікаційні стратегії
банерна реклама
контекстна реклама
реклама в розсиланнях
контекстне просування
Дата публікації: 2010
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Кожухівська, Р. Реалізація принципів стратегії Інтернет-комунікацій та Інтернет-засобів [Текст] / Раїса Кожухівська // Журнал європейської економіки. – 2010. – Т. 9, № 3. – С. 270-278.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано теорію та практику використання окремих Інтернет-комунікацій у маркетинговій діяльності підприємств, що дає змогу виділити та систематизувати ключові особливості, переваги та недоліки окремих засобів Інтернет-комунікацій у процесі реалізації комунікативних стратегій в Інтернет. Широке застосування Інтернет-технологій стає одним з найактуальніших завдань в індустрії туризму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20915
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 9 (№3) Вересень 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кожухівська Р..pdf146.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.