Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20897
Назва: Realization of the Internet-communications and Internet-means strategies
Автори: Kozhuhivska, Raisa
Ключові слова: Marketing
Internet-communications
internet-technologies
communication strategies
banner advertising
contextual advertising
advertising in mailing
context advancement
Дата публікації: 2010
Видавництво: TNEU
Бібліографічний опис: Kozhuhivska, R. Realization of the Internet-communications and Internet-means strategies [Text] / Raisa Kozhuhivska // Journal of european economy. - 2010. - Vol. 9, № 3. – P. 262-270.
Короткий огляд (реферат): The theory and practice of using of certain Internet-communications in the enterprise’s marketing activity, which enables to define and systematize the key peculiarities, advantages and disadvantages of the certain Internet-communications means in the process of communicative strategies implementation in the area of Internet is analyzed. The wide application of Internet-technologies becomes one of the most important tasks in the tourism industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20897
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 9 (№3) Вересень 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozhuhivska R..pdf156.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.