Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГнасевич, Н.В-
dc.contributor.authorШумка, М-
dc.date.accessioned2017-06-15T13:37:20Z-
dc.date.available2017-06-15T13:37:20Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20844-
dc.description.abstractЛюди на кожному етапі свого культурно-історичного розвитку створювали різні образи, знаки, набори символів, що становили основу світоглядної орієнтації людини у світі із врахуванням тих морально-естетичних канонів, що виробляє людство протягом тисячолітньої історії. Саме символ являє собою універсальне ядро людської культури, що виражає єдність її багатомірності і розмаїття, а тому зумовлює цілісне бачення та розуміння людиною світу і самої себе у всій неповторності та унікальності. Як зауважує М.Планк: „Без символу не було б можливе порозуміння і взагалі ніяке спілкування між людьми” [1:66]. Протягом всього розвитку історії філософської думки поняттяuk_UA
dc.description.sponsorshipУ статті „Еволюція символічної теорії пізнання у західноєвропейській філософській думці” проведено аналіз підходів до розкриття проблеми символічної теорії пізнання у філософії західних мислителів.uk_UA
dc.titleЕволюція символічної теорії пізнання у західноєвропейській філософській думціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
еволюція символічної теорії пізнання у.pdf4.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.