Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20604
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітовченко, Богдан-
dc.date.accessioned2017-06-08T11:09:26Z-
dc.date.available2017-06-08T11:09:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛітовченко, Б. Зародження креативної школи менеджменту: ретроспективний аналіз [Текст] / Богдан Літовченко // Журнал європейської економіки. – 2016. – Т. 15, № 4. – С. 369-385.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20604-
dc.description.abstractЗазначено, що виникнення і розвиток креативної економіки у сучасному глобалізаційному соціумі ставить виклики теорії та практиці, класичним поглядам на менеджмент. Вказано, що метою дослідження є визначення основних принципів креативного менеджменту для сучасної організації. Обґрунтовано, що для досягнення поставленої мети вирішуються завдання аналізу характеристик креативної організації в історичній ретроспективі на основі поглядів класиків теорії та практики управління і становлення в умовах глобального середовища креативного менеджменту як інструменту ефективності побудови нової соціально-економічної системи. Наголошено, що креативний менеджмент розглядається у контексті синергії творчості, інновацій і моральності бізнесу.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectКреативна екоаuk_UA
dc.subjectкреативний менеджментuk_UA
dc.subjectпринципи ефективного (продуктивного) управлінняuk_UA
dc.subjectкреативна школа менеджментуuk_UA
dc.subjectпринципи креативного менеджментуuk_UA
dc.subjectморальна відповідальність менеджментуuk_UA
dc.titleЗародження креативної школи менеджменту: ретроспективний аналізuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 15 (№4) Грудень 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Літовченко Б..pdf279.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.