Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20604
Назва: Зародження креативної школи менеджменту: ретроспективний аналіз
Автори: Літовченко, Богдан
Ключові слова: Креативна екоа
креативний менеджмент
принципи ефективного (продуктивного) управління
креативна школа менеджменту
принципи креативного менеджменту
моральна відповідальність менеджменту
Дата публікації: 2016
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Літовченко, Б. Зародження креативної школи менеджменту: ретроспективний аналіз [Текст] / Богдан Літовченко // Журнал європейської економіки. – 2016. – Т. 15, № 4. – С. 369-385.
Короткий огляд (реферат): Зазначено, що виникнення і розвиток креативної економіки у сучасному глобалізаційному соціумі ставить виклики теорії та практиці, класичним поглядам на менеджмент. Вказано, що метою дослідження є визначення основних принципів креативного менеджменту для сучасної організації. Обґрунтовано, що для досягнення поставленої мети вирішуються завдання аналізу характеристик креативної організації в історичній ретроспективі на основі поглядів класиків теорії та практики управління і становлення в умовах глобального середовища креативного менеджменту як інструменту ефективності побудови нової соціально-економічної системи. Наголошено, що креативний менеджмент розглядається у контексті синергії творчості, інновацій і моральності бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20604
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 15 (№4) Грудень 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Літовченко Б..pdf279.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.