Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20427
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛук'яненко, Дмитро-
dc.contributor.authorТітова, Олена-
dc.date.accessioned2017-05-31T13:06:06Z-
dc.date.available2017-05-31T13:06:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛук'яненко, Д. Інноваційно-креативний компонент глобального менеджменту [Текст] / Дмитро Лук'яненко, Олена Тітова // Журнал європейської економіки. – 2012. – Т. 11, № 1. – С. 39-54.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20427-
dc.description.abstractНа сьогодні інноваційність стає пріоритетним фактором економічного розвитку і суспільного прогресу, відображаючи широкий спектр його політико-правових, освітніх, науково-технологічних, економічних і соціальних параметрів. В умовах глобалізації відбувається переорієнтація ресурсів розвитку на інтелектуальний капітал, продуцентами і носіями якого є університети. Глобальна інформатизація ринку праці, крос-культурна уніфікація формують глобальний споживчий попит на освітні послуги. Щоби бути конкурентоспроможною, Україні потрібно розвивати національний освітньо-інтелектуальний ресурс у руслі сучасних пріоритетів науково-технологічного прогресу.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectГлобальна конкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectглобальний ринок праціuk_UA
dc.subjectглобальний менеджментuk_UA
dc.subjectглобальне мисленняuk_UA
dc.subjectуніверситетська освітаuk_UA
dc.subjectінноваційний ресурсuk_UA
dc.subjectінтелектуальний капіталuk_UA
dc.titleІнноваційно-креативний компонент глобального менеджментуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 11 (№1) Березень 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лук’яненко Д..pdf265.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.