Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20427
Назва: Інноваційно-креативний компонент глобального менеджменту
Автори: Лук'яненко, Дмитро
Тітова, Олена
Ключові слова: Глобальна конкурентоспроможність
глобальний ринок праці
глобальний менеджмент
глобальне мислення
університетська освіта
інноваційний ресурс
інтелектуальний капітал
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Лук'яненко, Д. Інноваційно-креативний компонент глобального менеджменту [Текст] / Дмитро Лук'яненко, Олена Тітова // Журнал європейської економіки. – 2012. – Т. 11, № 1. – С. 39-54.
Короткий огляд (реферат): На сьогодні інноваційність стає пріоритетним фактором економічного розвитку і суспільного прогресу, відображаючи широкий спектр його політико-правових, освітніх, науково-технологічних, економічних і соціальних параметрів. В умовах глобалізації відбувається переорієнтація ресурсів розвитку на інтелектуальний капітал, продуцентами і носіями якого є університети. Глобальна інформатизація ринку праці, крос-культурна уніфікація формують глобальний споживчий попит на освітні послуги. Щоби бути конкурентоспроможною, Україні потрібно розвивати національний освітньо-інтелектуальний ресурс у руслі сучасних пріоритетів науково-технологічного прогресу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20427
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 11 (№1) Березень 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лук’яненко Д..pdf265.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.