Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20252
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтоніаду, Елізавет-
dc.date.accessioned2017-05-26T14:14:32Z-
dc.date.available2017-05-26T14:14:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАнтоніаду, Е. Експорт оливкової олії з Греції та роль маркетингу [Текст] / Елізавет Антоніаду // Журнал європейської економіки. – 2012. – Т. 11, № 2. – С. 177-189.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20252-
dc.description.abstractЕкспорт є настільки важливим, що визначає стан економіки Греції в певний період і, можливо, становить єдину галузь, яка, завдяки торгівлі товарами, забезпечує її відродження. Зокрема, головний грецький продукт – оливкова олія, її реклама разом з відповідним маркетингом може забезпечити досягнення країною поставлених завдань. Пошук нових ринків повинен базуватись на географічних, демографічних, культурних та етнічних критеріях. Рецептом успіху часто вважають екстраверсійну діяльність. Але агресивне входження на зарубіжні ринки за наявності там попиту може стати першим кроком до дії. Зрештою, кон’юнктуру ринків потрібно підтримувати. Оливкову олію потрібно представляти як особливий продукт, яким Греція може вирізнятися з-поміж інших країн. Олію поставляють у численні країни світу, і, все ж, немає певної стратегії просування її на ринки.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectекспортuk_UA
dc.subjectканали збутуuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectфірмова марка (назва товару)uk_UA
dc.titleЕкспорт оливкової олії з Греції та роль маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 11 (№2) Червень 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Антоніаду Е..pdf272.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.