Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSohatska, Olena-
dc.contributor.authorOleksyn, Taras-
dc.date.accessioned2017-05-26T11:18:22Z-
dc.date.available2017-05-26T11:18:22Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationSohatska, О. Social media monetization in global informational environment [Text] / Olena Sohatska, Taras Oleksyn // Journal of european economy. - 2012. - Vol. 11, № 1. - P. 99-108.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20220-
dc.description.abstractThe article deals with the problem of social media monetization, provides a ROI measurement scheme and a general model for monetization of social media.uk_UA
dc.publisherTNEUuk_UA
dc.subjectMonetizationuk_UA
dc.subjectmonetization channelsuk_UA
dc.subjectthe return on investment (return on investment, ROI)uk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectsocial networkinguk_UA
dc.subjectsocial media marketinguk_UA
dc.subjectROI measurement schemeuk_UA
dc.subjectmonetization modeluk_UA
dc.titleSocial media monetization in global informational environmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 11 (№1) Березень 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sohatska О..pdf276.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.