Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20220
Назва: Social media monetization in global informational environment
Автори: Sohatska, Olena
Oleksyn, Taras
Ключові слова: Monetization
monetization channels
the return on investment (return on investment, ROI)
social media
social networking
social media marketing
ROI measurement scheme
monetization model
Дата публікації: 2012
Видавництво: TNEU
Бібліографічний опис: Sohatska, О. Social media monetization in global informational environment [Text] / Olena Sohatska, Taras Oleksyn // Journal of european economy. - 2012. - Vol. 11, № 1. - P. 99-108.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the problem of social media monetization, provides a ROI measurement scheme and a general model for monetization of social media.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20220
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 11 (№1) Березень 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sohatska О..pdf276.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.