Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20165
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦюпера, Ольга-
dc.date.accessioned2017-05-25T08:00:01Z-
dc.date.available2017-05-25T08:00:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЦюпера, Ольга. Формування стратегії управління відносинами зі споживачами [Текст] / Ольга Цюпера // Актуальні проблеми економіки та управління на сучасному етапі : зб. тез доп. Міжнар. студ. наук.-практ. WEB-конф. [м. Тернопіль, 19 трав. 2017 р.] / відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ТНЕУ, 2017. - С. 166-167.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20165-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleФормування стратегії управління відносинами зі споживачамиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
83-84.pdf200.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.