Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Людмила-
dc.date.accessioned2017-05-24T08:26:56Z-
dc.date.available2017-05-24T08:26:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКоваль, Людмила. Планування маркетингової діяльності підприємства [Текст] / Людмила Коваль // Актуальні проблеми економіки та управління на сучасному етапі : зб. тез доп. Міжнар. студ. наук.-практ. WEB-конф. [м. Тернопіль, 19 трав. 2017 р.] / відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ТНЕУ, 2017. - С. 87-89.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20123-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleПланування маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
44-45.pdf201.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.