Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБессана, Анджела-
dc.date.accessioned2017-05-18T12:13:35Z-
dc.date.available2017-05-18T12:13:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБессана, А. Реклама та нематеріальні активи італійського образотворчого мистецтва та пейзажного живопису [Текст] / Анджела Бессана // Журнал європейської економіки. – 2013. – Т. 12, № 3. – С. 317-332.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19911-
dc.description.abstractВитрати на рекламу та нематеріальні активи є свідченням промоційних зусиль будь-якого підприємця. У важкі часи підприємці, залучені до індустрії культури, повинні максимізувати свої промоційні зусилля, адресовані приватним акціонерам та групі зацікавлених осіб, для того щоб вижити в дуже конкурентному середовищі, у якому держава та органи державної влади не можуть підтвердити виділення ними грантів у попередні роки. Використовуючи останні дані з мікроекономіки, ми емпірично оцінюємо співвідношення між витратами на рекламу, нематеріальними активами, чистими активами та рентабельністю (прибутки чи збитки/сумарні активи) для італійського образотворчого мистецтва та пейзажного живопису. Цей приклад базується на останніх законодавчих нормах італійського мистецтва. Італійське мистецтво традиційно охоплює сценічне та образотворче мистецтво. У нашому дослідженні ми виключаємо сценічне мистецтво, а натомість розглядаємо пейзажний живопис, відповідно до національного Коду культурної спадщини та діяльності, затвердженого італійським парламентом у 2004 році. Пейзаж – це опис людиною вілл, замків, археологічних місць і т. д. та місць природи, парків, де антропологічний вплив вважається менш важливим, ніж природний. Розглядається також таке поняття, як «менеджери подій»: ними вважають інноваційних підприємців, які безпосередньо не беруть участі у культурних подіях, але підтримують, рекламують і просувають їх. Дослідницькі джерела вказують на те, що образотворче мистецтво, пейзажний живопис є прибутковим, незалежно від світової фінансової кризи, коли витрати на рекламу були однією четвертою від послуг на програму, а нематеріальні витрати були зведені до мінімуму.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectРекламаuk_UA
dc.subjectнематеріальні активиuk_UA
dc.subjectобразотворче мистецтвоuk_UA
dc.subjectпейзажний живописuk_UA
dc.subjectкластерний аналізuk_UA
dc.titleРеклама та нематеріальні активи італійського образотворчого мистецтва та пейзажного живописуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 12 (№3) Вересень 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бессана А..pdf255.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.