Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавельєв, Євген-
dc.contributor.authorКуриляк, Віталіна-
dc.contributor.authorСмалюк, Галина-
dc.date.accessioned2017-05-15T12:43:54Z-
dc.date.available2017-05-15T12:43:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСавельєв, Є. Бенчмаркінгові методи управління конкуренцією у світовій економіці [Текст] / Євген Савельєв, Віталіна Куриляк, Галина Смалюк // Журнал європейської економіки. - 2013. - Т. 12, № 1. - С. 3-27.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19718-
dc.description.abstractРозроблено методи формування, розвитку і поширення відносин взаємної допомоги в умовах сучасної конкуренції. Розкрито зміст категорії бенчмаркінгу та її історичні корені. Показано роль бенчмаркінгу для постсоціалістичних країн, економіка яких перебуває на початковому етапі створення власної моделі «ривку навздогін». Розвинуто точку зору, за якою для подолання традиційної ідеології конкуренції треба вийти за межі суто економічних відносин і перейти до сфери етики. Значну увагу приділено використанню моделі досконалості в системі стандартів, зокрема міжнародних. Автори вважають, що в діяльності з виявлення передового досвіду не можна обмежуватися лише аналізом процесу і результату, потрібно вивчати також спосіб мислення індивідуума, команди чи нації як складової мотиваційного механізму. Бенчмаркінг потребує формування системи, яка забезпечує задоволення інтересів як тих, що відстають, так і лідерів, тобто виграш для всіх. Значною мірою це завдання вирішується в рамках партнерського бенчмаркінгу, що є особливо ефективним в умовах створення інноваційних мереж співпраці та кластерів. В основу відносин суперництва і взаємодопомоги має закладатися досягнення високого рівня довіри між партнерами.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectБенчмаркінгuk_UA
dc.subjectбенчмаркінг знаньuk_UA
dc.subjectвзаємодопомогаuk_UA
dc.subjectтой, що відстаєuk_UA
dc.subjectдовіраuk_UA
dc.subjectзмагальністьuk_UA
dc.subjectіндивідуальний бенчмаркінгuk_UA
dc.subjectкодекс правил проведення бенчмаркінгуuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectпартнерський бенчмаркінгuk_UA
dc.subjectпередовий досвідuk_UA
dc.subjectспосіб мисленняuk_UA
dc.subjectсуперництвоuk_UA
dc.titleБенчмаркінгові методи управління конкуренцією у світовій економіціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 12 (№1) Березень 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савельєв Є..pdf432.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.