Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибіна, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorКошіль, Наталія Євгенівна-
dc.date.accessioned2017-05-11T20:00:46Z-
dc.date.available2017-05-11T20:00:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19613-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано лінгвістичну концепцію професійно-орієнтованого підручника з іноземної (англійської) мови з точки зору її ефективності при залученні до процесу навчання у вищій школі. Зроблено спробу узагальнити специфічні особливості лінгвістичних засобів навчальних текстів, котрі зумовлені нелінгвістичними чинниками та впливають на якість формування професійної комунікативної компетентності при спілкуванні англійською мовою. Встановлено, що структура досконалого підручника – багаторівнева система зі складною формою лінгвістичної організації, що дозволяє отримувати високий рівень підготовки з англійської мови у ВНЗ.uk_UA
dc.publisherХарків : ХОГОКЗ, 2016.uk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтований підручник, навчальний процес, лінгвістична концепція, модель актуалізації тексту, лінгвістичні засоби, нелінгвістичні засобиuk_UA
dc.titleЛІНГВІСТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДРУЧНИКА ЯК СКЛАДОВА УСПІШНОГО ОПАНУВАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ У ВИЩІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.title.alternativeАктуальні питання освіти і науки. Збірник наукових статей Національної академії Національної гвардії Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибіна-Кошіль (стаття 2016) (1).doc58 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити
Харків 16.pdf4.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.