Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибіна, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-05-11T19:48:47Z-
dc.date.available2017-05-11T19:48:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19612-
dc.description.abstractСтаття присвячена різним підходам до формування мовної компетентності в умовах поліетнічного простору та культурного різноманіття. Метою автора є аналіз специфіки опанування елементами мовної компетентності шляхом вивчення процесу викладання іноземних мов. Особлива увага приділяється культурологічному підходу до процесу викладання іноземних мов. Автор наголошує на необхідності культурологічної спрямованості цього процесу та робить висновок про те, що серед усіх функцій мовної компетенції, інтеркультурна заслуговує на особливу увагу.uk_UA
dc.publisherХерсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти"uk_UA
dc.subjectКлючові слова: мовна компетентність, поліетнічний простір, культурна ідентичність, комунікативна культура, соціокультурні особливостіuk_UA
dc.titleСпецифіка формування мовної компетентності в поліетнічному просторі ( на прикладі викладання іноземної мови)uk_UA
dc.title.alternative«Педагогічний альманах» комунального вищого навчального закладу «Херсонської академії неперервної освіти»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Херсон (1).pdf4.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.