Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСпільник, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorSpilnyk, Iryna Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2017-04-18T20:22:23Z-
dc.date.available2017-04-18T20:22:23Z-
dc.date.issued2016-05-
dc.identifier.citationСпільник, І. В. Завдання аналізу виробничо-збутової діяльності в контексті управління конкурентоспроможністю. / І.В. Спільник // Стан і перспективи розвитку обліково-інформаційної системи в Україні: матеріали IY між нар. наук.-практ. конф., 11 травня 2016р. – Тернопіль:ТНЕУ, 2016. С. 398 – 400.uk_UA
dc.identifier.issn978-966-654-417-2-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18864-
dc.description.abstractЦінність аналізу як прикладної діяльності в контексті управління конкурентоспроможністю полягає в досягненні нею основної мети – забезпечення об’єктивної оцінки стану аналізованого об’єкта та сприяння прийняттю управлінських рішень, спрямованих на підвищення його конкурентоспроможності. У процесі здійснення аналізу виробничо збутової діяльності реалізуються основні його функції – оцінка, діагностика та пошук.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ТНЕУ, ТАЙПuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectвиробничо-збутова діяльністьuk_UA
dc.subjectконкурентноспроможністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectуправління збутомuk_UA
dc.subjectтоварно-асортиментна політикаuk_UA
dc.titleЗавдання аналізу виробничо-збутової діяльності в контексті управління конкурентоспроможністю.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
REP0000607.PDF2.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.