Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчак, Назарій Ігорович-
dc.date.accessioned2017-04-12T10:54:54Z-
dc.date.available2017-04-12T10:54:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТурчак, Н. І. Ефективність управління якістю послуг підприємства в сфері туризму : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 242 – туризм магістер. програма – управління туристичним бізнесом / Назарій Ігорович Турчак ; наук. керівник к.е.н., доцент О. Я. Оливко. – Тернопіль, 2017. – 120 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18769-
dc.description.abstractУ дипломній роботі розроблені науково-методичні положення та практичні рекомендації щодо регулювання процесів формування управління якістю комплексного туристичного обслуговування з позицій забезпечення сприятливих умов для ефективного функціонування суб'єктів господарювання в сфері туризму.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectуправління якістюuk_UA
dc.subjectкомплексне туристичне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectкритерії оцінювання якості комплексного туристичного обслуговуванняuk_UA
dc.subjectготельна послугаuk_UA
dc.subjectуправління якістю надання готельних послугuk_UA
dc.titleЕфективність управління якістю послуг підприємства в сфері туризмуuk_UA
dc.title.alternativeThe effectiveness of enterprise quality management in tourismuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДОДАТКИ Турчак Н.І.pdf434.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Турчак Н.І.pdf1.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.