Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18709
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльчук, Павло Олександрович-
dc.date.accessioned2017-04-11T10:34:25Z-
dc.date.available2017-04-11T10:34:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationІльчук, П. О. Формування сучасної парадигми інформаційно-комунікативного менеджменту в управлінні підприємствами сфери послуг бізнесу : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 073 – менеджмент / Павло Олександрович Ільчук ; наук. керівник д.е.н., професор В. Я. Брич. – Тернопіль, 2017. – 104 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18709-
dc.description.abstractСуть роботи полягає у обґрунтуванні рекомендацій з питань організації процесу управління комунікаційними процесами підприємства та вдосконалення їх ефективності.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectорганізаційна культураuk_UA
dc.titleФормування сучасної парадигми інформаційно-комунікативного менеджменту в управлінні підприємствами сфери послугuk_UA
dc.title.alternativeModern paradigm of information and communication management formation in the service sector enterprises managementuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільчук П.О.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.