Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1838
Назва: Ринок роздрібних банківських послуг: особливості формування та перспективи розвитку в Україні
Інші назви: Market of retail bank services: features of forming and prospect of development in Ukraine
Автори: Сороківська, Зоряна Казимирівна
Sorocivsca, Zoryana Kazymyrivna
Ключові слова: банківська послуга
bank favour
банківська операція
bank transaction
банківський продукт
bank product
роздрібна банківська послуга
retail bank favour
ринок банківських послуг
market of bank services
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Сороківська, Зоряна Казимирівна. Ринок роздрібних банківських послуг : особливості формування та перспективи розвитку в Україні [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.04.01 / Зоряна Казимирівна Сороківська. - Тернопіль : ТНЕУ, 2006. - 224 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Сороківська З.К. Ринок роздрібних банківських послуг: особливості формування та перспективи розвитку в Україні. - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.04.01.- Фінанси, грошовий обіг і кредит. - Тернопільський державний економічний університет. Тернопіль, 2006. Дисертація присвячена обгрунтуванню теоретичних засад функціонування ринку роздрібних банківських послуг та визначенню шляхів удосконалення банківської діяльності у сфері роздрібного обслуговування клієнтів. Розглянуто теоретичні основи організації ринку роздрібних банківських послуг. Обгрунтовано суть функції фінансового посередництва банків як узагальнюючої, та трансформаційної підфункції. Сформовано основні підходи до визначення банківської послуги, банківського продукту, банківської операції. Здійснено класифікацію банківських послуг на оптові та роздрібні. Запропоновано власне трактування роздрібної банківської послуги. Обгрунтовано визначення ринку роздрібних банківських послуг, наведено основні критерії його класифікації, інституційні та структурні засади функціонування. Проаналізовано сучасний стан та обгрунтовано практичні рекомендації щодо вдосконалення механізму реалізації основних видів роздрібних банківських послуг в Україні. Запропоновано формування стратегії діяльності банків на роздрібному ринку у вигляді цілісної концепції розвитку роздрібного бізнесу. Окреслено можливі напрямки оптимізації політики комерційних банків у сфері роздрібного обслуговування клієнтів. Ключові слова: банківська послуга, банківська операція, банківський продукт, роздрібна банківська послуга, ринок банківських послуг, ринок роздрібних банківських послуг, ціна, маркетингова стратегія. ANNOTATION Sorocivsca Z.C. Market of retail bank services: features of forming and prospect of development in Ukraine.- Manuscript. Dissertation on the receipt of scientific degree of candidate of economic sciences after speciality 08.04.01.- Finances, money circulation and credit. - the Ternopilsciy state economic university. Ternopil, 2006. Dissertation is devoted to the ground of theoretical bases of functioning of market of retail bank services and determination of ways of improvement of bank activity in the field of retail maintenance of clients. The theoretical bases of organization of market of retail bank services are considered. Essence of function of financial mediation of banks is grounded as summarizing, and transformation pidfounctsii. Basic approaches are formed to determination of bank favour, bank product, bank transaction. Classification of bank services is carried out on wholesale and retail. Own interpretation of retail bank favour is offered. Determination of market of retail bank services is grounded, the basic criteria of his classification, institoutsiyni and structural bases of functioning are resulted. The modern being is analysed and practical recommendations are grounded in relation to perfection of mechanism of realization of basic types of retail bank services in Ukraine. Forming of strategy of activity of banks is offered at the retail market as integral conception of development of retail business. Possible directions of optimization of policy of commercial banks are outlined in the field of retail maintenance of clients. Keywords: bank favour, bank transaction, bank product, retail bank favour, market of bank services, market of retail bank services, price, marketing strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1838
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сороківська З.К_дисертація.pdf2.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.