Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18350
Назва: Структура, зміст та особливості емоційної регуляції пізнавальної діяльності школярів
Інші назви: The structure, content and peculiarities of emotional regulation of cognition activity of pupils
Автори: Чебикін, Олексій
Chebykin, Oleksiy
Ключові слова: навчально-пізнавальна діяльність
учіння
емоційна регуляція
мотивація
класифікація емоцій
механізми та прийоми емоційної регуляції
емоційна ситуація
система методів регуляції емоцій
типологія емоційної регуляції діяльності
емоційна стійкість особистості
teaching-cognitive activity
learning
emotional regulation
motivation
emotion classification
mechanisms and methods of emotional regulation
emotional situation
system of methods of emotion regulation
typology of emotional regulation of activity
emotional stability of personality
Дата публікації: 2016
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Чебикін, О. Структура, зміст та особливості емоційної регуляції пізнавальної діяльності школярів [Текст] / Олексій Чебикін // Психологія і суспільство. - 2016. - № 4. - С. 76-88.
Короткий огляд (реферат): В контексті аналізу проблематики ефективного учіння в дослідженні обґрунтовані структури психологічних механізмів і дидактичних умов емоційної регуляції навчально-пізнавальної діяльності учнів, подана класифікація емоцій й охарактеризована система методів умілої роботи педагога з їхніми емоційними станами; крім того, узмістовлення отримали внутрішній і зовнішній оргфункціональні рівні регуляції пошукової пізнавальної активності за етапами її удіяльненого розгортання (аналіз - синтез - аналітико- синтетичне опрацювання), а також подані результати вивчення типів емоційної регуляції навчально-професійної діяльності майбутніх педагогів та особли востей їхньої емоційної стійкості й актуальних мотивів навчання за окремими комплексами запропонованих психодіагностичних методик, що підтвердило ефективність упровадження в освітній процес авторського спецпрактикуму для студентів та уможливило визначення психодидактичних умов ситуаційного коригування емоцій школярів. In the context of analysis the problems of effective learning in the research are substantiated structures of psychological mechanisms and didactic conditions of emotional regulation of teaching-cognitive activity of pupils, is given classification of emotions and is characterized the system of methods of skilful work of teacher with their emotional states; in addition, filling the content meaning have received internal and external org-functional levels of regulation searching cognitive activity by the stages of its deployment (analysis – synthesis – analytical-synthetic processing) and also are given results of study the types of emotional regulation of teaching-professional activities of future teachers and peculiarities of their emotional stability and actual reasons of learning by a separate complexes of proposed psychodiagnostic methods that confirmed the effectiveness of implementation into educational process author special practice for students and enabled determination psychodidactic conditions of situational adjustment by emotions of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18350
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2016. - № 4 (66)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чебикін О..pdf620.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.