Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18306
Назва: Аналіз операційної діяльності за основними бізнес-процесами торговельних підприємств
Інші назви: Analysis of operational activities in terms of main business processes of trade enterprises
Автори: Рудницька, Олена
Rudnytska, Olena
Ключові слова: аналіз
операційна діяльність
бізнес-процеси
ключові показники
фінансові показники
нефінансові показники
абсолютні показники
відносні показники
бюджет
витрати
доходи
Дата публікації: 2016
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Рудницька, О. Аналіз операційної діяльності за основними бізнес-процесами торговельних підприємств [Текст] / Олена Рудницька // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2016. – Вип. 4. – С. 128-135.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні завдання аналізу операційної діяльності у розрізі основних бізнес-процесів торговельних підприємств: закупівлі, транспортування, зберігання та реалізації товарів. Важливими об’єктами аналізу цих процесів є витрати, доходи і фінансові результати. Уточнено основні джерела інформації для аналізу зазначених об’єктів. Розроблено загальну модель економічного аналізу операційної діяльності торговельного підприємства, яка включає, по-перше, аналіз граничного рівня витрат; аналіз виконання бюджетів витрат; аналіз витрат за статтями (витратами обігу); аналіз нормативної бази формування витрат; аналіз витрат за центрами відповідальності; аналіз впливу зміни витрат на фінансові результати; по-друге – аналіз валового (торговельного) доходу від реалізації товарів; аналіз виконання плану торговельних доходів; аналіз динаміки торговельного доходу; аналіз впливу факторів на величину торговельного доходу. Аналіз фінансових результатів від операційної діяльності передбачає проведення аналізу його динаміки і структури; аналіз впливу факторів на прибуток. Розглядається порівняльний аналіз фактичних витрат із запланованими (бюджетними) даними у розрізі статей витрат за основними процесами торгівлі, які наводяться у звітах про виконання бюджетів. У цих звітах визначається як абсолютне, так і відносне відхилення за окремими статтями витрат розглянутих нами вище бізнес-процесів. Особливу увагу приділено визначенню ключових фінансових та нефінансових показників процесів закупівлі, транспортування, зберігання та реалізації товарів. Кожне торговельне підприємство із перелічених показників вибирає ключові показники, які є найбільш характерними для кожного бізнес-процесу та створюють можливість ефективно оцінити їх роботу. Також розглядаються абсолютні й відносні ключові фінансові та нефінансові показники основних бізнес-процесів торгівлі, які є важливими для потреб управління. Ці показники є підставою для їх порівняння із запланованими даними або з даними попередніх періодів, що дозволяє бухгалтеру-аналітику простежити динаміку ефективності основних процесів торговельних підприємств і визначити тенденції їх розвитку за звітний період або за декілька років.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18306
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2016 Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рудницька О..pdf416.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.