Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18300
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Світлана-
dc.contributor.authorПознанська, Інна-
dc.contributor.authorIlchenko, Svitlana-
dc.contributor.authorPoznanska, Inna-
dc.date.accessioned2017-04-03T11:55:18Z-
dc.date.available2017-04-03T11:55:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationІльченко, С. Наукові інструменти врахування природи секторальної асиметрії ринку транспортних послуг в морському судноплавстві [Текст] / Світлана Ільченко, Інна Познанська // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2016. – Вип. 4. – С. 71-81.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18300-
dc.description.abstractРозглянуто особливості секторальної сегментації в морському судноплавстві, яка зумовлює різноманітність форм секторальної сегментації світового фрахтового ринку. Проаналізовано останні тенденції розвитку світового торговельного судноплавства відносно типу, розміру суден, їх вікового діапазону, особливостей формування вантажної бази та фрахтових ставок, на підставі чого виявлено диспропорції в транспортному секторі та їх значення в економічному зростанні окремих елементів як світового транспортного комплексу взагалі, так і європейського зокрема. Особливий вплив на формування асиметрії транспортних послуг здійснили такі фактори, як збільшення дедвейту флоту, ролі контейнерних перевезень у розвитку морських перевезень та уваги до проблеми усунення негативного впливу на навколишнє середовище від транспортних засобів. Запропоновано оцінку асиметрії пропозиції тоннажу залежно від частки світової торгівлі товарами за видами вантажів, яка дає можливість стверджувати, що відхилення значень цих показників на 3% призводить до кардинальної диспропорції у пропозиції та попиті вантажу. Одним з показників асиметрії ринку морських перевезень визначено кон’юнктуру фрахтового ринку відповідно до форми організації перевезень. Обґрунтовано, що оптимальна робота на морському транспорті відповідає оптимальним маршрутам і схемам доставки конкретних видів вантажів, відповідно відхилення від показників роботи флоту призводить до виникнення випадків асиметрії в конкретному секторі світового фрахтового ринку. Причини виникнення секторальної асиметрії ринку морських перевезень запропоновано групувати за такими факторами: військово-політичними, “конкурентна боротьба”, “дії третіх сторін” та техніко-експлуатаційними. Відстеження ситуації та виявлення відповідних параметрів дозволяє прогнозувати можливі наслідки та вжити заходи для їх усунення. Запропоновано визначати коефіцієнт асиметрії потужності лінії з метою запобігання недоцільному використанню вантажомісткості судна, а також коефіцієнт відхилення від нормальних показників ефективності роботи елементів транспортної інфраструктури з метою скорочення транспортних витрат.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectсвітовий транспортний комплексuk_UA
dc.subjectсекторальна асиметрія ринку морських перевезеньuk_UA
dc.subjectтрампове і лінійне судноплавствоuk_UA
dc.subjectконтейнерні перевезенняuk_UA
dc.subjectекономічне зростанняuk_UA
dc.subjectпопит та пропозиція на ринку транспортних послугuk_UA
dc.subjectфрахтова ставкаuk_UA
dc.titleНаукові інструменти врахування природи секторальної асиметрії ринку транспортних послуг в морському судноплавствіuk_UA
dc.title.alternativeScientific tools for introducing the nature of sectoral asymmetry in the market of transportation services in the maritime industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2016 Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільченко С..pdf559.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.