Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурденюк, Тарас Григорович-
dc.contributor.authorBurdenyuk, Taras Grigorovich-
dc.date.accessioned2017-04-03T11:31:52Z-
dc.date.available2017-04-03T11:31:52Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБурденюк Т.Г. Конкурентоспроможність як об’єкт стратегічного аналізу / Т.Г. Бурденюк // Науковий вісник Херсонського державного університету: серія «економічні науки». – Випуск №14. – 2015. – C. 138-142.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18295-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз науково-теоретичних підходів щодо визначення економічної сутності конкурентоспроможності. Встановлено особливості конкурентоспроможності, визначено її рівні, об’єкти та вимірники. Запропоновано авторське бачення конкурентоспроможності продукції та підприємства як об’єктів стратегічного аналізу.uk_UA
dc.publisherХерсонський державний університетuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectсередовищеuk_UA
dc.titleКонкурентоспроможність як об’єкт стратегічного аналізуuk_UA
dc.title.alternativeCompetitiveness as object strategic analysisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурденюк Т.Г. стаття.docСтаття конкурентоспроможність як обєкт стратегічного аналізу90 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.