Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18295
Назва: Конкурентоспроможність як об’єкт стратегічного аналізу
Інші назви: Competitiveness as object strategic analysis
Автори: Бурденюк, Тарас Григорович
Burdenyuk, Taras Grigorovich
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
модель
ринок
стратегія
середовище
Дата публікації: 2015
Видавництво: Херсонський державний університет
Бібліографічний опис: Бурденюк Т.Г. Конкурентоспроможність як об’єкт стратегічного аналізу / Т.Г. Бурденюк // Науковий вісник Херсонського державного університету: серія «економічні науки». – Випуск №14. – 2015. – C. 138-142.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз науково-теоретичних підходів щодо визначення економічної сутності конкурентоспроможності. Встановлено особливості конкурентоспроможності, визначено її рівні, об’єкти та вимірники. Запропоновано авторське бачення конкурентоспроможності продукції та підприємства як об’єктів стратегічного аналізу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18295
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурденюк Т.Г. стаття.docСтаття конкурентоспроможність як обєкт стратегічного аналізу90 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.