Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖукевич, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-03-30T13:51:23Z-
dc.date.available2017-03-30T13:51:23Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationЕкономіка і ринок: облік, аналіз, контроль. Науковий журнал ТАНГ: Випуск 7 / За ред. д.е.н., проф.. І.Д. Фаріона. – Тернопіль: Економічна думка. - 2002. – С. 277-285.uk_UA
dc.identifier.isbn966-654-075-4-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18108-
dc.description.abstractу статті розглядаються теоретичні підходи та висвітлюється важливість і необхідність аналізу середовища підприємства. Визначається важливість та необхідність його аналізу в контексті прийняття управлінського рішення щодо прийняття стратегії розвитку суб"єкта господарювання.uk_UA
dc.publisherТернопільська академія народного господарстваuk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectзовнішнє оточенняuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleТеоретичні підходи до розуміння середовища організації об’єкта стратегічного аналізуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теор.основи анал п-ства.PDF210.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.