Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18090
Назва: Аналіз та оцінка стратегічних позицій і конкурентних переваг організації
Автори: Жукевич, Світлана Миколаївна
Ключові слова: стратегічний аналіз
конкупентосросожність
стратегічна позиція
підприємство
Дата публікації: 2004
Видавництво: Тернопільська академія народного господарства
Бібліографічний опис: Економіка і ринок: облік, аналіз, контроль: Науковий журнал ТАНГ: Випуск 10 / За ред. д.е.н., проф.. І.Д. Фаріона. – Тернопіль: Економічна думка.- 2004. – С. 60-85.
Серія/номер: Бухгалтерський облік, аналіз та аудит;
Короткий огляд (реферат): У статті дається розуміння стратегічної позиції як результату фінансово-господарської діяльності підприємства в ринковому просторі. Висвітлюються методи, прийоми та основні етапи здійснення аналізу стратегічної позиції підприємства використовуючи свою конкурентну перевагу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18090
ISBN: 966-654-075-4
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Страт.позиц.PDF691.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.