Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/17412
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльїн, Валерій-
dc.date.accessioned2017-03-22T12:28:10Z-
dc.date.available2017-03-22T12:28:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationІльїн, В. Вплив маркетингу на конкурентну боротьбу підприємств в умовах глобалізації [Текст] / Валерій Ільїн // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації : міжнар. зб. наук. праць. - 2014. - Вип. 3. - С. 240-243.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17412-
dc.description.abstractВ статті розглянуто питання ролі маркетингу в конкурентній боротьбі в умовах глобалізації. Визначено основні функції маркетингової діяльності та їх вплив на загальну діяльність підприємства м'ясної галузі.uk_UA
dc.publisherТернопільuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectфункції маркетингуuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.titleВплив маркетингу на конкурентну боротьбу підприємств в умовах глобалізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації 2014 рік Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільїн В..pdf187.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.