Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1714
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтельма, Наталія Олегівна-
dc.contributor.authorShtelma, Natalia Olegivna-
dc.date.accessioned2016-05-25T13:25:29Z-
dc.date.available2016-05-25T13:25:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationШтельма, Наталія Олегівна. Формування маркетингової комунікаційної політики машинобудівних підприємств [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Штельма Наталія Олегівна ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя. - Т., 2013. - 20 сuk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1714-
dc.titleФормування маркетингової комунікаційної політики на машинобудівних підприємствахuk_UA
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Штельма Н.О..pdf419.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.