Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванечко, Неля Ростиславівна-
dc.contributor.authorIvanechko, Nelya Rostyslavivna-
dc.date.accessioned2016-05-19T09:03:58Z-
dc.date.available2016-05-19T09:03:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationІванечко, Неля Ростиславівна. Маркетингові стратегії підприємств на ринку торговельно-розважальних послуг [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Неля Ростиславівна Іванечко. - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - 20 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1692-
dc.titleМаркетингові стратегії підприємств на ринку торговельно-розважальних послугuk_UA
dc.title.alternativeMarketing strategies of companies onthe shopping and entertainment services marketuk_UA
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат_захист.pdf594.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.