Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазурик, Ірина Богданівна-
dc.date.accessioned2017-03-16T12:11:24Z-
dc.date.available2017-03-16T12:11:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМазурик, І. Б. Планування маркетингової діяльності підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050701 – маркетинг магістер. програма – міжнародний маркетинг / Ірина Богданівна Мазурик ; наук. керівник ст. викладач Н. Р. Іванечко. – Тернопіль, 2017. – 99 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16845-
dc.description.abstractВ даній роботі розглянено системи маркетингового планування на ринку надання послуг, виявлено недоліки плану маркетингу.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингове плануванняuk_UA
dc.subjectвиди маркетингових планівuk_UA
dc.subjectперукарня «Людмила»uk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.titleПланування маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeAn enterprise marketing activity planninguk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дипломна робота Мазурик_МУНм21.pdf1.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
ДОДАТКИ Мазурик_МУНм21.pdf194.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.