Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16563
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрунів, Юрій Михайлович-
dc.date.accessioned2017-03-14T12:59:14Z-
dc.date.available2017-03-14T12:59:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАндрунів, Ю. М. Управління комплексом агромаркетингу на підприємствах : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03060101 – менеджмент організацій і адміністрування магістер. програма – менеджмент і правове забезпечення агропромислового виробництва / Юрій Михайлович Андрунів ; наук. керівник к.е.н., доцент В. Т. Дудар. – Тернопіль, 2017. – 109 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16563-
dc.description.abstractРозроблено науково обґрунтовані методичні положення і практичні рекомендації щодо вдосконалення управління комплексом агромаркетингу на підприємстві.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectагромаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинговий комплексuk_UA
dc.titleУправління комплексом агромаркетингу на підприємствахuk_UA
dc.title.alternativeAgromarketing complex management at enterprisesuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрунів Ю.М.pdf3.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.