Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16215
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерняєва, Аліна-
dc.contributor.authorChernyayeva, Alina-
dc.date.accessioned2017-03-07T08:41:14Z-
dc.date.available2017-03-07T08:41:14Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЧерняєва, А. Сучасний стан і тенденції розвитку маркетингу квіткової продукції [Текст] / Аліна Черняєва // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - № 5-1. - С. 303-309.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16215-
dc.description.abstractОкреслено стан і тенденції розвитку ринку квіткової продукції з врахуванням впливу світової кризи та загального погіршення економічної ситуації в України. Обґрунтовується необхідність прийняття адекватних ринковим умовам маркетингових рішень щодо формування асортименту квіткової продукції. Доводиться, що специфічні умови, в яких здійснює свою діяльність підприємство на квітковому ринку, потребують використання диференційованих маркетингових заходів відповідно до властивостей продукції та параметрів цільових сегментів.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleСучасний стан і тенденції розвитку маркетингу квіткової продукціїuk_UA
dc.title.alternativeThe current state and trends in the development of floral products marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 5-1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Черняєва А..pdf240.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.