Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСардак, Олена-
dc.contributor.authorSardak, Olena-
dc.date.accessioned2017-03-01T15:51:50Z-
dc.date.available2017-03-01T15:51:50Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСардак, О. Маркетингові дослідження у процесі управління персоналом підприємств [Текст] / Олена Сардак // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - Вип. 2. - С. 131-138.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15864-
dc.description.abstractВизначено сутність маркетингової концепції управління персоналом. Обґрунтовано необхідність маркетингових досліджень у процесі управління персоналом. Запропоновано проведення комплексних маркетингових HR-досліджень у підприємствах. Визначено цілі, напрямки, об’єкти та результати зовнішніх і внутрішніх маркетингових HR-досліджень.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectпроцес управління персоналомuk_UA
dc.subjectмаркетингова концепція управління персоналомuk_UA
dc.subjectперсонал-маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові HR-дослідженняuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження у процесі управління персоналом підприємствuk_UA
dc.title.alternativeMarketing investigations in the process of enterprise staff managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сардак О..pdf143.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.