Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербяк, Юрій Адамович-
dc.contributor.authorShcherbiak, Yuriy Adamovych-
dc.date.accessioned2016-04-28T13:12:35Z-
dc.date.available2016-04-28T13:12:35Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЩербяк, Юрій Адамович. Освітня доктрина Української Греко-Католицької Церкви та її впровадження в Україні (середина ХІХ - ХХ ст.) [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Щербяк Юрій Адамович ; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т., 2009. - 507 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1578-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Щербяк Ю. А. Освітня доктрина Української Греко-Католицької Церкви та її впровадження в Україні (середина ХІХ-ХХ століття). - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки. -Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. -Харків, 2009. У дисертації виявлено суспільно-політичні та соціокультурні передумови розвитку освітньої доктрини Української Греко-Католицької Церкви в період національно-культурного відродження України в середині ХІХ-ХХ ст.; здійснено періодизацію та простежено еволюцію головних тенденцій розвитку теоретико-методичних основ християнського виховання в досліджуваний період; виокремлено і теоретично обгрунтовано концептуальні положення теорії й практики морально-релігійного виховання, розроблені у процесі науково-педагогічної діяльності духовенства в Галичині; розкрито основні ідеї, зміст, форми, методи та засоби морально-релігійного виховання українців у церковних братствах, молодіжно-релігійних об'єднаннях та визначено можливості їхнього використання в сучасних умовах; схарактеризовано особливості освітньо-виховної діяльності зарубіжних релігійних центрів та організацій української діаспори; досліджено закономірності розвитку просвітницької роботи УГКЦ в радянський період; проаналізовано освітні напрями діяльності Української Греко-Католицької Церкви в умовах сучасного державотворчого процесу в Україні; обгрунтовано шляхи творчого використання прогресивних ідей національного досвіду просвітницької діяльності церкви в сучасних умовах реформування української освітньої системи й політики. Ключові слова: освітня доктрина, греко-католицька церква, священик, теоретико-методичні основи виховання, християнська педагогіка, морально-релігійне виховання, навчально-виховний процес, освітня політика, національно-культурне відродження, національне шкільництво. ANNOTATION Shcherbiak Y. A. The educational doctrine of Ukrainian Greek-Catholic Church and its inculcation in Ukraine (the middle of the ХГХ-ХХ century). - Manuscript. The dissertation for receiving the pedagogical doctor's degree in speciality 13.00.01 - general pedagogic and history of pedagogics. - Kharkiv National Pedagogical University. - Kharkiv, 2009. In this dissertation the community-political and sociocultural pre¬conditions of the development of educational doctrine of Ukrainian Greek-Catholic Church in the period of national-cultural Ukraine's regeneration in the middle of the XIX-th - the first half of the XX-th centuries are investigated; The periodisation and evolution of the main tendencies of the development of theoretical-methodical bases of the Christian education in this period is carried out and observed; conceptional principles of theory and practice of ethical education which had been worked out in process of scientific-pedagogical of clergy's activity in Galichyna are theoretically substantiated; the main ideas, content, forms, methods and means of moral education of Ukrainians in church brotherhoods in youth-religious society, the means (resources) of their usage in modern conditions are exposed and defined; the peculiarities of educational activity of foreign religious organizations of Ukrainian emigration have been interpreted; the development of social-pedagogical activity of Ukrainian Greek-Catholic Church in Soviet period are investigated; the educational trends of Ukrainian Greek-Catholic Church's activity in conditions of modern process in Ukraine are analyzed; the ways of creative usage of progressive ideas national experience church's educational activity in modern conditions reforming Ukrainian educational system and politics are substantiated. Key words: the educational doctrine, Greek-Catholic Church, priest, theoretical-methodical bases of education, Christian pedagogic, moral-religious education, the educational activity, educational politics, national-cultural regeneration, national school.uk_UA
dc.subjectосвітня доктринаuk_UA
dc.subjectthe educational doctrineuk_UA
dc.subjectгреко-католицька церкваuk_UA
dc.subjectGreek-Catholic Churchuk_UA
dc.subjectсвященикuk_UA
dc.subjectpriestuk_UA
dc.subjectтеоретико-методичні основи вихованняuk_UA
dc.subjecttheoretical-methodical bases of educationuk_UA
dc.subjectхристиянська педагогікаuk_UA
dc.subjectChristian pedagogicuk_UA
dc.subjectморально-релігійне вихованняuk_UA
dc.subjectmoral-religious educationuk_UA
dc.subjectнаціонально-культурне відродженняuk_UA
dc.subjectthe educational activityuk_UA
dc.subjectнаціональне шкільництвоuk_UA
dc.subjectnational schooluk_UA
dc.titleОсвітня доктрина Української Греко-Католицької Церкви та її впровадження в Україні (середина ХІХ-ХХ століття)uk_UA
dc.title.alternativeThe educational doctrine of Ukrainian Greek-Catholic Church and its inculcation in Ukraine (the middle of the ХГХ-ХХ century)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дисертацiя_Щербяк.pdf2.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.