Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15747
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Олег Антонович-
dc.contributor.authorМуравський, Володимир Васильович-
dc.date.accessioned2017-03-01T08:41:29Z-
dc.date.available2017-03-01T08:41:29Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationШевчук О.А.Обліково-інформаційне забезпечення маркетингової діяльності / О.А. Шевчук // Молода наука України. Збірник тез ІІ Всеукраїнської студентської наукової конференції. 14-15 квітня 2008 р. – Кременчук. – 2008. – С.42-45.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15747-
dc.subjectоблікuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.titleОбліково-інформаційне забезпечення маркетингової діяльностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Шевчук_Олег.pdf263.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.