Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15729
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтефан, Богдан Миколайович-
dc.contributor.authorStefan, B. M.-
dc.date.accessioned2017-03-01T07:16:01Z-
dc.date.available2017-03-01T07:16:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШтефан, Б. М. Моделі та інформаційні технології бізнес-аналітики в маркетинговій діяльності [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / Штефан Богдан Миколайович ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника". - Івано-Франківськ, 2016. - 21 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15729-
dc.titleМоделі та інформаційні технології бізнес-аналітики в маркетинговій діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeModels and information technologies of marketing business analyticsuk_UA
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат_Штефана_Б.pdf749.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.