Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTrillenberg, Galyna-
dc.date.accessioned2017-02-28T11:55:17Z-
dc.date.available2017-02-28T11:55:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationTrillenberg, G. Tourismus und Reklame – Propaganda und Realität / G. Trillenberg // Berlin : Forschungsinstituts der Internationalen Wissenschaftlichen Vereinigung Weltwirtschaft und Weltpolitik (IWVWW) e. V., 2016. – S. 67-82.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15625-
dc.publisherBerlin, Forschungsinstituts der Internationalen Wissenschaftlichen Vereinigung Weltwirtschaft und Weltpolitik (IWVWW) e. Vuk_UA
dc.subjectReklameuk_UA
dc.subjectTourismusuk_UA
dc.titleTourismus und Reklame – Propaganda und Realitätuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Reklame2016BERICHTE.pdf193.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.