Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулєшова, Наталя-
dc.contributor.authorKuleshova, Natalya-
dc.date.accessioned2017-02-28T08:48:11Z-
dc.date.available2017-02-28T08:48:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКулєшова, Н. Модель ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємств [Текст] / Наталя Кулєшова // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 2. - С. 121-129.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15540-
dc.description.abstractЗапропоновано узагальнену систему кількісних показників оцінки конкурентної позиції туристичних підприємств (СКПКП). На базі сформованої СКПКП розроблені моделі класифікації та ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємств на прикладі Харківської області.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectконкурентна позиціяuk_UA
dc.subjectсистема кількісних показників конкурентної позиції підприємстваuk_UA
dc.subjectринкова часткаuk_UA
dc.subjectреальні конкурентиuk_UA
dc.subjectкластери туристичних підприємствuk_UA
dc.subjectнейронна мережаuk_UA
dc.subjectлідериuk_UA
dc.subjectчеленджериuk_UA
dc.subjectпослідовникиuk_UA
dc.subjectнішериuk_UA
dc.titleМодель ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeModel of identification of the tourism enterprises competitive positionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2012 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кулєшова Н..pdf240.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.