Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15525
Назва: Нова парадигма маркетингу в інформаційній економіці
Інші назви: The new paradigm of marketing in the information economy
Автори: Сохацька, Олена
Курант, Тетяна
Sokhatska, Olena
Kurant, Tetyana
Ключові слова: маркетинг
концепція маркетингу
нова парадигма
маркетинг взаємозв’язків
міфологізація суспільства
колаборативна (клубна) фільтрація
інтегровані маркетингові комунікації
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Сохацька, О. Нова парадигма маркетингу в інформаційній економіці [Текст] / Олена Сохацька, Тетяна Курант // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 2. - С. 113-120.
Короткий огляд (реферат): Визначено основні ознаки нової парадигми маркетингу. Висвітлено зміни у поведінці споживачів, зумовлених розвитком концепції маркетингу взаємозв’язків. Розглянуто концепцію міфологізацїі суспільства, що впливає на формування нових ціннісних орієнтирів споживачів. Виявлено ефекти колаборативної (клубної) фільтрації як універсального механізму споживчої експертизи речей, текстів, творів, самих людей та комп’ютеризації вибору споживача. Запропоновано шляхи модернізації маркетингових стратегій через побудову ефективних інтегрованих маркетингових комунікацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15525
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2012 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сохацька О..pdf202.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.