Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоломаха, Ірина-
dc.contributor.authorSolomakha, Irina-
dc.date.accessioned2017-02-27T11:46:08Z-
dc.date.available2017-02-27T11:46:08Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСоломаха, І. Особливості функціонування вітчизняного ринку продукції квітникарства [Текст] / Ірина Соломаха // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 3. - С. 33-41.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15419-
dc.description.abstractУточнено поняття "квітникарство", визначено його місце в системі АПК та значення для життєдіяльності людини. Досліджені особливості функціонування вітчизняного ринку продукції квітникарства, проаналізовані основні учасники ринку та їхній взаємозв’язок. Надана характеристика різноманітних видів додаткових послуг на ринку флористичної продукції.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectквітникарствоuk_UA
dc.subjectдекоративне садівництвоuk_UA
dc.subjectринок продукції квітникарстваuk_UA
dc.subjectзрізані квітиuk_UA
dc.subjectвиробники квітівuk_UA
dc.subjectпослуги квіткового бізнесуuk_UA
dc.titleОсобливості функціонування вітчизняного ринку продукції квітникарстваuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of functioning of domestic market of floriculture productsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2012 Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соломаха І..pdf210.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.