Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15419
Назва: Особливості функціонування вітчизняного ринку продукції квітникарства
Інші назви: Peculiarities of functioning of domestic market of floriculture products
Автори: Соломаха, Ірина
Solomakha, Irina
Ключові слова: квітникарство
декоративне садівництво
ринок продукції квітникарства
зрізані квіти
виробники квітів
послуги квіткового бізнесу
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Соломаха, І. Особливості функціонування вітчизняного ринку продукції квітникарства [Текст] / Ірина Соломаха // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 3. - С. 33-41.
Короткий огляд (реферат): Уточнено поняття "квітникарство", визначено його місце в системі АПК та значення для життєдіяльності людини. Досліджені особливості функціонування вітчизняного ринку продукції квітникарства, проаналізовані основні учасники ринку та їхній взаємозв’язок. Надана характеристика різноманітних видів додаткових послуг на ринку флористичної продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15419
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2012 Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соломаха І..pdf210.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.