Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15372
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХорунжак, Надія Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-26T20:41:42Z-
dc.date.available2017-02-26T20:41:42Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationХорунжак Н. М. Організаційні засади розвитку системи обліку бюджетних установ в сучасних умовах / Н. М. Хорунжак // Бізнес Інформ. – 2013. – №12. – С. 269–275uk_UA
dc.identifier.issn2222-4459-
dc.identifier.issn2311-116X-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15372-
dc.descriptionThe goal of the article lies in conducting a theoretical and organisational justification of formation of a modernised information system of management of budget institutions oriented at ensuring optimisation of their activity. On the basis of the analysis of existing author’s positions, the article draws a conclusion about expediency of development of the improved structure of this system and identifies authorities of responsible persons in it. The idea of the position lies in achievement of the most complete provision of managers with accounting information on the basis of application of methods and procedures of managerial accounting. In the result of scientific studies, the article forms recommendations on the structure of the information accounting system of a budget institution and delimitation of authorities between accounting personnel in it. On this basis the article gives recommendation clarifications of qualification characteristics and obligations (authorities) of the accounting personnel. Prospectiveness of further studies is connected with the need in formation of methodological grounds of managerial accounting in budget institutions and distribution of application of analytical methods not only when carrying out management of the current activity but also when assessing strategic tasks.uk_UA
dc.description.abstractМета статті полягає в здійсненні теоретико-організаційного обґрунтування формування модернізованої інформаційної системи управління бюджетних установ, орієнтованої на забезпечення оптимізації їх діяльності. На основі аналізу існуючих авторських позицій зроблено висновок про доцільність розробки вдосконаленої структури цієї системи та окреслено повноваження відповідальних працівників у ній. Сутність позиції полягає в досягненні найбільш повного забезпечення управлінських працівників обліковою інформацією на базі застосування методів і процедур управлінського обліку. У результаті наукових пошуків було сформовано рекомендації щодо структури інформаційної системи обліку бюджетної установи та розмежування у ній повноважень облікових працівників. На цій основі вносяться рекомендаційні уточнення кваліфікаційних характеристик і обов’язків (повноважень) працівників бухгалтерської служби. Перспективність подальших досліджень пов’язується з потребою у формуванні методологічних засад управлінського обліку в бюджетних установах і поширенні застосування аналітичних методів не лише щодо управління поточною діяльністю, але й при здійсненні оцінки стратегічних завдань.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий Дім «ІНЖЕК» (ХАРКІВ, УКРАЇНА)uk_UA
dc.relation.ispartofseriesБухгалтерський облік і аудит;-
dc.subjectБюджетні установи, інформаційна система обліку, оптимізація, управлінський облік, структура, повноваження.uk_UA
dc.titleОрганізаційні засади розвитку системи обліку бюджетних установ в сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хорунжак_5.PDF542.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.