Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15112
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаль, Юрій Володимирович-
dc.date.accessioned2017-02-24T08:29:13Z-
dc.date.available2017-02-24T08:29:13Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15112-
dc.description.abstractПри розгляді процесу запровадження підприємництва в академічну сферу виявляються дві головні тенденції. З часів основоположника політекономії А. Сміта провідні економісти визначають підприємця рушійною силою розвитку капіталістичного суспільства. Кожен з них дав своє визначення і типологію поняття підприємництва, розвивав на цій основі теорії, що описують вплив різних типів підприємців на функціонування конкретної економічної системи. Згодом до вивчення підприємництва долучилися філософи, соціологи, психологи і представники інших сфер науки. Так накопичилися обсяжні різнобічні знання про підприємництво, які, проте, мали академічний характер і не впливали на економіку і соціальну сферу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин. – 2008. – №8. – С. 39–44uk_UA
dc.titleПідприємницька освіта – переваги і недоліки в управлінні вищими навчальними закладамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mlyn_8.pdf9.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.