Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15103
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаль, Юрій Володимирович-
dc.date.accessioned2017-02-24T08:11:57Z-
dc.date.available2017-02-24T08:11:57Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15103-
dc.description.abstractВиходячи з тенденції розвитку глобальних освітніх систем в останні роки, розглянуто і проаналізовано шляхи новаційного становлення класичної і корпоративної освіти на початку ХХІ століття; проаналізовано їх спільні риси та основні відмінності; окреслено стратегії розвитку світової освітньої сфери на сучасному етапі інваріантного суспільствотворення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство. – 2005. – №3. – С. 161-175.uk_UA
dc.subjectкорпоративна освіта, корпоративний університет, корпоративна культура, внутрішньокорпоративна система знань, глобалізація, технополіс, мегалополіс, клас інтелектуалів, організація, котра навчається, суспільство, яке навчається, сертифікований фахівецьuk_UA
dc.titleКласична і корпоративна освіта у ХХІ столітті – трансформація розвиткових засад функціонування сфериuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2005_3.pdf374.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.