Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15103
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Москаль, Юрій Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-24T08:11:57Z | - |
dc.date.available | 2017-02-24T08:11:57Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.issn | 1810-2131 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15103 | - |
dc.description.abstract | Виходячи з тенденції розвитку глобальних освітніх систем в останні роки, розглянуто і проаналізовано шляхи новаційного становлення класичної і корпоративної освіти на початку ХХІ століття; проаналізовано їх спільні риси та основні відмінності; окреслено стратегії розвитку світової освітньої сфери на сучасному етапі інваріантного суспільствотворення. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство. – 2005. – №3. – С. 161-175. | uk_UA |
dc.subject | корпоративна освіта, корпоративний університет, корпоративна культура, внутрішньокорпоративна система знань, глобалізація, технополіс, мегалополіс, клас інтелектуалів, організація, котра навчається, суспільство, яке навчається, сертифікований фахівець | uk_UA |
dc.title | Класична і корпоративна освіта у ХХІ столітті – трансформація розвиткових засад функціонування сфери | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2005_3.pdf | 374.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.