Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарішняк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-02-24T08:04:07Z-
dc.date.available2017-02-24T08:04:07Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationЗарішняк І. М. Шляхи створення „ситуацій успіху” студентів через особистісно орієнтоване навчання // І. М. Зарішняк // Наука і освіта. – №5. – 2002. – С.81-84.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15098-
dc.description.abstractВ статье обосновывается необходимость личностно ориентированного обучения студентов классического университета. Оно реализуется через сотрудничество и рефлексию в обучении. В организационном плане его осуществляют с помощью дидактических технологий эмоционального взаимодействия : групповой дискуссии, дидактических игр.uk_UA
dc.publisherНаука і освіта.uk_UA
dc.titleШляхи створення „ситуацій успіху” студентів через особистісно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 24 февр. 2017 г., 09.54.pdf4.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.